תכניות כושר גופני

 

כושר גופני הוא דרך החיים ואינו סדרה של אימוני שריפת שומן בלבד. תכניות כושר אירובי כוללות משחקי כדורסל, ריצה, שחיה, רכיבה על אופניים, טיפוסי מדרגות או אמנויות לחימה. אימוני כושר בבית כוללים גינון וטיול עם הכלב. תכניות אימון מבטיחות דברים רבים, אבל מה שאתה באמת רוצה הוא איכות חיים ותחושה טובה יותר, וזאת ניתן להשיג באמצעות פעילות גופנית.

חשיבות הכושר הגופני

כושר מסיע למוח, מגן על הגב, מחבר בין אנשים ומשפר את היכולות הגופניות. והכי חשוב, תכניו אימון מסייעות בהארכת החיים והודפות מחלות מתישות. אימונים אינם בונים כוח בלבד, אלא גם מגבירים את שיעור שריפת השומנים תוך עיסוק בספורט אהוב.

כושר גופני

גישות אימון שונות

גישות כושר מגיעות בצורות רבות, ויש לחקור מגוון נרחב של אימוני כושר זמינים, למתחילים ועד למתקדמים. אימון שרירי בטן מסיע לכאבי גב, אך אינו מעניק את כל מה שהגוף זקוק לו לחיזוק שרירי הליבה ושיפור התפקוד הכללי. אימון אירובי נהדר למערכת הלב וכלי הדם, ונחשב כאימון יעיל לשריפת שומן. אימוני כוח חשובים לגברים ונשים.

אימוני כושר הכוללים אירובי, קיקבוקסינג, זומבה, וריקוד שומרים על ההנאה והאתגר. אימוני כושר בבית משפרים את החיים, ומשפרים את המוטיבציה להתמדה. שריפת שומנים מובילה להתנשפויות ולהיטות להמשיך להעניק לגוף את הטוב ביותר.


לקריאה נוספת:

פורטל הבריאות והספורט של ynet - בו מאמרים רבים בנושא ושילוב תוכניות אימון

שיפור הבריאות באמצעות התזונה - בשילוב עם הפעילות הגופנית להשת תוצאות מוקסימליות